ترفند جدید و رایگان ایرانسل !!

 

 

 

ول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را
http://vitrin.irancell.ir بگزارید و در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱ و پورت ۸۰ را قرار دهید.

حالا از داخل مرورگر خود سایت http://vitrin.irancell.ir را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گذینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.

با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید.

 



برچسبها : ترفند - جدید - رایگان - ایرانسل

لينك ثابت    نظرات [0]    

 نوشته : راضی  ساعت : 10:04  تاريخ : سه شنبه 21 تیر 1390

دسته : ترفند

روند تصدیق دو مرحله­ای، که از سپتامبر ۲۰۱۰ برای مشتریان سرویس Google Apps قابل دسترسی بوده است، کم کم در دسترسهمه کاربران گوگل قرار می­گیرد. این ابزار ممکن است اندکی برای برخی کاربران سردرگم­کننده و ترسناک به نظر برسد، و قطعا تنظیم آن وقتگیر خواهد بود، ولی به خاطر حفاظت قدرتمندی که برای کل حساب گوگل شما و همه داده­های ارزشمند درون آن فراهم می­کند ارزش دردسرش را دارد….

 

تصدیق دومرحله­ای چیست؟

بیشتر سیستم

سیستم گوگل از تلفن همراه شما به عنوان کارت فیزیکی استفاده می­کند. وقتی تایید دومرحله­ای را در صفحه تنظیمات حساب خود فعال کردید (اگر آن را تاکنون ندیده­اید، نگران نباشید چون گوگل در چند روز آینده آن را گسترش خواهد داد)، لازم خواهد بود که در زمان ورود به حساب، گذرواژه و یک کد امنیتی که به عنوان یک پیام متنی به تلفن همراهتان ارسال می­شود را وارد نمایید. این کد امنیتی فقط یک بار مصرف است، به همین خاطر نیازی به حفظ آن نخواهید داشت.

ممکن است فعال بودن این ویژگی در هر بار که وارد گوگل می­شوید آزاردهنده به نظر برسد، از اینرو این امکان را خواهید داشت که کد تایید را برای ۳۰ روز در حافظه کامپیوتر نگه بدارید.

برای ابزارهای شخص ثالث مانند کلاینتهای ایمیل و وسایل موبایل باید گذرواژه­های خاص-ابزار که فقط برای آن برنامه­ها قابل استفاده خواهند بود ایجاد نمایید. لازم خواهد بود تا یک بار گذرواژه­ای جدید برای هر ابزار ایجاد نمایید مگر آنکه تصمیم بگیرید دسترسی به آن ابزار یا وسیله را لغو نمایید.

اینها همه بسیار پیچیده به نظر می­رسند ، ولی در خدمت یک هدف سودمند هستند – و آن فراهم کردن حفاظت ارتقایافته برای همه کاربران است.

برای کسب اطلاعات مشروح درباره روش تنظیم و استفاده از تایید دومرحله­ای، از این صفحه کمکی بازدید نمایید.



برچسبها : تصدیق - مرحله - حساب - برای - همه - کاربران - گوگل - فعال

لينك ثابت    نظرات [0]    

 نوشته : راضی  ساعت : 10:53  تاريخ : شنبه 18 تیر 1390

دسته : ترفند

همان طور که میدانید برای تغییر پسورد در ویندوز XP، بایستی پسورد قبلی را تایپ کرده و سپس پسوردجدید را جایگزین نمایید. شما می توانید با استفاد از این ترفند بدون نیاز به دانستن پسورد قبلی، پسورد جدیدی را بر روی حساب کاربری خود در ویندوز XP قرار دهید. البته به شرطی که در حساب کاربری خود حضور داشته باشید….

بدین منظور:
از منوی Start بر روی Run کلیک نمایید.
عبارت control userpasswords2 را وارد کرده و Enter بزنید.
حال لیست یوزرهای موجود را خواهید دید.
بر روی نام کاربری مذبور کلیک کرده و سپس Reset Password را انتخاب کنید.
اکنون پسورد جدید را در دو قسمت وارد کرده و Enter بزنید تا پسورد جدید برای کاربر تعریف گردد.



برچسبها : تعویض - پسورد - ویندوز - ایکس - بدون - نیاز - قبلی

لينك ثابت    نظرات [0]    

 نوشته : راضی  ساعت : 10:52  تاريخ : شنبه 18 تیر 1390

دسته : ترفند

 

سرویس جستجوی تصاویر گوگل دارای امکان جالبی به نام «تصاویر مشابه» است که به شما اجازه می‌دهد سایر تصاویری که از نظر بصری با تصویر مورد جستجوی شما شباهت دارند را به سرعت پیدا کنید. برای مثال، اگر عکس‌های روی جلد مجله تایم در ارتباط با ایران را جستجو کنید، می‌توانید با استفاده از ترفندهای زیر، تصاویر مشابه با هر یک از تصاویر حاصل از این جستجو را پیدا کنید.

البته در صورتی که یک عکس خاص در کامپیوتر خود یا اینترنت سراغ دارید که می‌خواهید تصاویر مشابه یا نسخه‌های باکیفیت‌تری از آن را پیدا کنید موتور جستجوی معکوس تصاویر برای شما مفیدتر خواهد بود…..

 

۱- یافتن تصاویری که از نظر بصری تشابه دارند

کافی است پس از جستجوی عبارت مورد نظر خود، موس را روی یکی از تصاویری که با جستجوی شما مطابقت دارد نگاه دارید تا عبارت similar ظاهر شود. سپس روی similar کلیک کنید.

۲- یافتن نسخه‌هایی با ابعاد متفاوت از یک تصویر

فرض کنید عبارتی را جستجو کرده‌اید ولی تصاویری که به عنوان نتیجه برای شما نشان داده می‌شود ابعادی کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از آنچه مورد نظر شماست دارند.

کافی است پس از جستجوی عبارت مورد نظر خود، موس را روی یکی از تصاویری که با جستجوی شما مطابقت دارد نگاه دارید تا عبارت more sizes ظاهر شود. سپس روی آن کلیک کنید. اگر این عبارت را مشاهده نکردید، ابتدا روی similar کلیک کنید و سپس در صفحه‌ی جدیدی که برای ش

۳- جستجوی تصاویر در یک سایت خاص

اپراتور site به تازگی در موتور جستجوی تصاویر گوگل فعال شده است. برای مثال، برای جستجوی تمام تصاویری که در سایت تفریح‌وار قرار دارد، کافی است عبارت site:tafreevar.com را به عبارت مورد جستجوی خود اضافه کنید (مثال).



برچسبها : ترفند - هایی - برای - جستجو - کامل - تصاویر - گوگل

لينك ثابت    نظرات [0]    

 نوشته : راضی  ساعت : 10:39  تاريخ : شنبه 18 تیر 1390

دسته : ترفند

همونطور که تو مقاله قبلی قول داده بودم،میخوام یافته های خودم که خوب کاملا شخصیه و شاید اصلا هم درست نباشه را براتون ارائه کنم و از دوستان عزیزی مثل آقا اشکان هم طلب بخشش دارم که یکم دیر شد.

 

خیلی وقت بود داشتم فکر می کردم که واقعا گوگل چه ملاکی برای دادن پیج رنک گوگل داره؟آیا تمام این مواردی که بعنوان بهینه سازی سایت معرفی میشن در مورد پیج رنک دخالت مستقیم دارند؟خیلی از سایتهای بزرگ داخلی و خارجی را آنالیز کردم که در این بین خیلی هم خوشحالم که با دوستان عزیز وب آلفایی آشنا شدم و خوب تونستنم از تجربیات  دوستان هم کمک بگیرم.من تو این مقاله میخوام از همین سایت  mypagerank بعنوان مثال استفاده کنم.البته میشد سایتهای دیگه فارسی را بجای این سایت مثال بزنم ولی خوب گفتم شاید از حرفهای من برداشت اشتباهی بشه و خدایی ناکرده موجب ناراحتیه دوستان بشه!

ببینید دوستان دو مقوله افزایش پیج رنک گوگل و سئو (یا همون بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) با هم متفاوت هستند ولی جدا از هم نیز نیستند.حالا میگید یعنی چی؟ببینید شما کارهایی که باید برای بهینه سازی سایتتون بکنید،بصورت ۱۰۰% در افزایش پیج رنک شما تاثیر نداره ولی افزایش پیج رنکتون در بهینه شدن سایت شما در جستجوهای موتورهای جستجو تاثیر داره!

اول در مورد این چیزی که من از جدیدترین آپدیت پیج رنک گوگل دستم اومده واستون توضیح میدم.ببینید این امتیاز گوگل را من به ۲ بخش تقسیم میکنیم:

*اول جاییکه شما امتیاز مثبت از گوگل میگیرید

*و دوم هم جاییکه خدایی نکرده امتیاز منفی بگیرید

این دو تا مورد تکراریه و حالا میگید خوب چه کشف عظیمی!!! نه پوزخند نزنید.میخوام واستون بازش کنم.در قسمت اول و امتیاز مثبت گوگل،من بعد از آنالیز چندین سایت ایرانی و خارجی که همه پیج رنک ۱ به بالا داشتند و در این آپدیت هم حداقل ۱ واحد افزایش پیج رنک داشتند (حتی بعضی ها ۳ واحد) به این نتیجه رسیدم که مهمترین و شاید تنهاترین ملاک مثبت برای افزایش پیج رنک گوگل داشتن بک لینک و یا لینک در سایتهای دیگست!

خوب حالا بیشتر به این مورد میپردازیم:من اول با همین دو تا سایت نمونه توضیح میدم و بعد از اون هم میرم سر فرمول گوگل!

خوب قرار شد دو تا سایت toopfun.com و Mypagerank را توضیح بدم.سایت toopfun.com را که میشناسید.من تو این مدت تا تونستم مطالب جدید و ۱۰۰% به قلم خودم را در این سایت برای دوستان نوشتم.پس مطالبم تکراری نبود و بازدید بدی هم نداشت.سایت را هم حسابی بهینه کردم که در سایتی مثل DomainTools درصد سئو سایت را ۱۰۰% زد (البته الان بخاطر تغییر قالب شده ۹۹%) ولی بریم سراغ Mypagerank که خوب یک سایت ارائه خدمات به وبمسترهاست (بطور مثال مانیتور وضع سئو،پیج رنک چکر و ….).مطلب جدید و خاصی که در سایت قرار نمیگیره.خوب پس امتیاز مطالب جدید را نداره!وضعیت بهینگی سایت هم طبق محاسبات همان منبع قبلی ۸۲% هستش!!!

خوب میشه گفت بزرگترین مزیت سایت Mypagerank نسبت به toopfun.com داشتن بک لینک فراوان در سایتهای دیگه بود.قرار دادن دکمه نمایش پیج رنک ساخته این سایت در سایتهای دیگر و همچنین صفحه نمایش وضعیت سئو ساخته این سایت در سایتهای دیگر باعث شد که این سایت بک لینک های فراوانی بدست بیاره و خوب پیج رنک ۳EO هیچ تغییری نکنه و پیج رنک سایت Mypagerank از ۴ به ۷ ارتقا پیدا کنه!یعنی ۳ واحد افزایش.

البته برای اینکه این مسئله براتون بهتر جا بیفته بصورت کلی سایتهای قالب وبلاگ را هم براتون مثال میزنم که تمامشون در این آپدیت هم ۱ واحد افزایش پیج رنک داشتند و پیج رنک همشون حداقل بین ۴ تا ۵ هستش!چرا؟چون همشون در فوتر و یا در قمستی از قالبهای ساخته خودشون دارای لینم هستند.حالا حساب کنید یک قالب توسط چند نفر استفاده میشه.(این مورد را دوست عزیزم آرش اژدری هم که امیدوارم حالش سریعا خوب بشه بعنوان یکی از مهمترین موارد افزایش پیج رنک سایت خودش اعلام کرده)

در گام بعدی هم اگه به الگوریتم های مختلف ارائه شده برای پیج رنک گوگل هم توجه کنید قسمتی که در همه اونها مشترکه این قسمته:

ac48cfa215bf51c9cab4b92df790674b یافته های من از جدیدترین آپدیت پیج رنک گوگل

یعنی پیج رنک سایت u به پیج رنک سایتهایی مثل v که به u لینک داده اند بستگی داره.البته خود این بک لینک هم یک بحث اساسی داره که انشااله بزودی اون را هم واستون مینویسم.

البته کار به همینجا ختم نمیشه.بنظر من که اون قسمت امتیاز منفی هم که قبلا با اسم خشم گوگل در موردش صحبت کردم،در پیج رنک نگرفتن سایت toopfun.com تاثیر بسزایی داشت!متاسفانه هاستی که ما ازش استفاده کردیم در ابتدای کار مشکلاتی داشت که نمونش نصب یک افزونه بود که یکسری از آی پی ها را بن کرده بود و خوب سایت مدتی برای خیلی ها در دسترس نبود.حالا ممکنه آی پی روبوتهای گوگل هم جزء اونها بوده باشه.چند بار بعلت تغییر سرور سایت از دسترس خارج شد و خوب همونطور که براتون در مسئله هاست توضیح دادم واقعا تاثیر منفی بر پیج رنک سایت و همچنین بازدید کنندگان سایت داره!



برچسبها : جدیدترین - آپدیت - پیج - رنک - گوگل

لينك ثابت    نظرات [0]    

 نوشته : راضی  ساعت : 10:36  تاريخ : شنبه 18 تیر 1390

دسته : ترفند

toopfun

گاهی تعداد فیدهایی که در گوگل‌ریدر خود ثبت کرده‌ایم آنقدر زیاد است که عملاً نمی‌توان مطالب خوب را از میان تمام مطالبی که هر لحظه در حال به‌روز شدن هستند پیدا کرد. از طرف دیگر، همه این مطالب هم ارزش خوانده شدن را ندارند. البته این مشکل فقط محدود به گوگل‌ریدر و فیدخوانی نیست و کلاً مشکل بزرگی در دنیای مجازی به شمار می‌رود. وب ۳.۰ یا وب معنایی (نمونه ایرانی: خبربوک) یکی از اقداماتی است که می‌تواند در آینده راه‌حلی برای این مشکل باشد. حالا به مشکل اصلی خودمان با گوگل ریدر برگردیم.

 

برخی از شاخص‌هایی که در دنیای مجازی امروز، تا حدی می‌توانند نشان‌دهنده میزان ارزش یک مطلب برای خوانده شدن باشند عبارتند از:

  • دفعات لایک خوردن یا به اشتراک گذاشته شدن مطلب در فیس‌بوک یا فرندفید
  • تعداد لایک یا به اشتراک گذاشته شدن مطلب در گوگل‌ریدر و گوگل‌باز
  • تعداد تعداد دفعات توییت یا ری‌توییت شدن مطلب در توییتر
  • تعداد خوانندگانی که تصمیم می‌گیرند مطلب مربوطه را در delicious بوک‌مارک کنند،
  • تعداد نظرات مطلب در سایت منتشرکننده یا در فیس‌بوک، فرندفید، گوگل‌ریدر و …

سایت پست‌رنک از سال ۲۰۰۷ تا کنون، هر لحظه در حال مونیتور کردن و جمع‌آوری رخدادهای اجتماعی مختلفی است که برای مطالب (پست‌های) منتشرشده در دنیای مجازی اتفاق می‌افتد. رخدادهایی مثل نظر گذاشتن، بوکمارک کردن، توییت کردن، لایک زدن، به اشتراک گذاشتن و سایر انواع تعاملاتی که در شبکه‌های اجتماعی مجازی مشاهده می‌کنیم و می‌توانند تا حدی نشان‌دهنده میزان اهمیت و جالب بودن هر مطلب از نظر خوانندگان آن باشند. پست‌رنک آمارهای فوق را برای تک‌تک پست‌هایی که منتشر می‌شوند بررسی کرده و بر این اساس آنها را امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌نماید.

پست‌رنک افزونه جالبی برای گوگل‌ریدر منتشر کرده است که با استفاده از آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، مطالب جالب توجه از دید تمام خوانندگان شبکه‌های اجتماعی مجازی (بر اساس سیستم رتبه‌بندی فوق) را در صفحه گوگل ریدر خود پیدا کرده و مطالعه کنید. این افزونه برای مرورگرهای فایرفاکس، سافاری و گوگل‌کروم منتشر شده است.

روش کار به این صورت است:

  1. فرض کنیم فیدهای دلخواه خود را در گوگل‌ریدر مشترک شده‌اید (+تفریح‌وار).
  2. برای مرورگر کروم یا سافاری، افزونه را از اینجا (کروم/سافاری) نصب کنید و به گام ۵ بروید.
  3. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید، ابتدا باید افزونه گریزمانکی را نصب کنید.
  4. فایرفاکس را بسته و باز کنید. حالا اینجا کلیک کنید تا پنجره نصب اسکریپت ظاهر شود.
  5. از این به بعد، هرگاه وارد گوگل‌ریدر شوید با گزینه جدیدی که در زیر می‌بینید روبرو خواهید شد.
  6. به صورتی که که در زیر نشان داده شده است می‌توانید انتخاب کنید که کدام پست‌ها را ببینید.


برچسبها : پیدا - کردن - مطالب - جالب - توجه - گوگل‌ریدر

لينك ثابت    نظرات [0]    

 نوشته : راضی  ساعت : 10:34  تاريخ : شنبه 18 تیر 1390

دسته : ترفند

دیدن فیلم های خاطره انگیز از جاهایی که در آن بوده ایم حس نوستالژیکی به آدم می دهد . برخی از این فیلم ها گاها نیاز به ویرایش و ادیت دارند و برخی دیگر دارای صحنه های زائدی هستند که نیاز به اصلاح دارند . گاهی هم پیش می آید که بخواهیم برای جذاب تر شدن برخی صحنه ها از چند افکت استفاده کنیم ، البته باید توجه داشت استفاده زیاد از افکت ها باعث می شود کار خیلی حرفه ای از آب در نیاید ….

سایت www.stroome.com به شما این امکان را می دهد تا با آپلود فیلم های خود امکان ویرایش قسمت های مختلف فیلم را به صورت آنلاین داشته باشید. یکی دیگر از امکانات عالی این سایت انتخاب بخش های زائد فیلم توسط خود سایت است که فقط نیاز به تایید جهت حذف را دارد  . حجم دانلود فایل ۲۵۰ مگابایت می باشد که برای ویرایش فیلم های با کیفیت باید قید استفاده از این برنامه را بزنید .

 



برچسبها : بهترین - ابزار -  نظرات شما عزیزان:

موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها: