اس ام اس های عاشقانه و طعنه دار جدید

 

اس ام اس های عاشقانه و طعنه دار جدید
این روزا باید دشمناتو فراموش کنی …

تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه

یک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .

::

::

چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . .

خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !

::

::

رفته ای ؟؟؟

بعضی ها بهش میگن قسمت

اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .

::

::

به حق رفتی . . .

زیادی ات کرده بود

شیرینی ام دلت را زد

به حق رفتی . . .

::

::

داور قلبم نه سوت دارد

نه کارت قرمز…

راحت باش…

تا دلت می خواهد خطا کن

سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم

::

::

خوش به حالشان !!

خوش به حال اونی که …

وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :

قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .

::

::

زلالی قلبت ارزانی دیگران

من این احساس آبکی را نمیخواهم

::

::

قرار نیست که همیشه من خوش باشم …

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …

و فردا یکی دیگر…

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …

تو می تونی …

::

::

کاش یاد تو

به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،

قلبم را تحریک میکرد

تا هرآنچه از تو در قلب دارم

بیرون بریزد . . .

::

::

کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…

میـــزدم میزدی ….

نمیــــزدم نمیزدی …

::

::

عشق هایت را مثل

کانال تلویزیون عوض می کنی

و افتخار می کنی،

که عشق برایت این چنین است !

و من می خندم …

به برنامه هایی که هیچکدام ،

ارزش دیدن ندارند . . .

::

::

از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی

“رفـــــــتنــــ ” همیشہ

حتی در دستور زبان فارســـی

“لــــــازمـــ” است…

::

::

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس

چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟

::

::

سایر جملات جدید و دست اول در ادامـــه مطلب

::

::

کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ،

میفهمیدیم که هر ی ارزش وقت گذاشتن نداره . . .

::

::

یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید

راست میگه یا دروغ …

اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا

که با چشمشونم دروغ میگن …

::

::

تو را من “تو” کردم

وگرنه “او” هم زیادت است

پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…

::

::

بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست

تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه

کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .

::

::

هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!

آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…

::

::

نه حرفی برای گفتن …

نه امیدی برای ماندن …

نه پایی برای رفتن …

نه تمایلی برای دوباره ساختن …

تو از اول هم هیچ نداشتی !

::

::

تحقیرت هم کنم کافـــی نیست

تفریقت میکنم از تمام زندگی ام

::

::

نبودنت هستیمو نابود میکرد

ولی حالا بودنت . . .

میشه نباشی ؟ ؟ ؟

::

::

“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!

.

وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛

متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،

الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …

اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!

.

.

.

آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن !

.

.

.

اینقدر کــﮧ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے

بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” میشدے

.

.

.

این روزا باید دشمناتو فراموش کنی …

تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه

یک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .

.

.

.

چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . .

خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !

.

.

.

خوش به حالشان !!

خوش به حال اونی که …

وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :

قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس ، ،
برچسب‌ها: