اس ام اس فاز سنگین خیانت شهریور ۹۲

 اس ام اس فاز سنگین خیانت شهریور 92

با ما همراه باشید با جدیدترین اس ام اس های  مربوط به خیانت:

 

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

 

آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند . . .

در خیالِ دیگری میرفتـــی

 

و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی میکردم …

 

- – - – - – - – - – ——————-

در خیالِ دیگری میرفتـــی

 

و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی می کردم …

- – - – - – - – - – ——————-

 

دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم

 

خیانت ، تکرار و رویش نفرت . . .

 

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد !

 

بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟!

 

- – - – - – - – - – ——————-

 

شک کرده بـودم کسی بین ماست !

 

حالا یقین دارم “مـ…ــن” بین دو نفر بودم !

 

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

 

- – - – - – - – - – ——————-

اس ام اس خیانت

- – - – - – - – - – ——————-

 

تن من زخمی است…

 

یک خراش کمتر یا بیشتر

 

چه فرقی دارد…؟!

 

راحت باش!

 

- – - – - – - – - – ——————-

 

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …

 

که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن!

 

- – - – - – - – - – ——————-

 

بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته !

 

مردهای چشم چران

 

زن های خائن

 

دخترهای شــ ــهـ ـو تــ ــی

 

و پسرهای شــ ـهــ ـو تـــ ـی تر!

 

… پس چه شد … ؟

 

چیدن یک سیـبـــــــ ـ و اینهمه تقـــاص ؟

 

بیچاره آدمــــــــــ . . . بیچاره آدمیتــــــــ . . .

- – - – - – - – - – ——————-

اس ام اس جدید خیانت

- – - – - – - – - – ——————-

دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست

 

و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…..

 

دخترک رفت پنهان شود

 

آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی میکند،

 

برّه شد و با گرگ رفت

 

پسرک قصه هنوز می شمارد…

 

- – - – - – - – - – ——————-

 

حرفش را ساده گفت: من لایق تو نیستم!

 

ولی نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه!؟!

 

- – - – - – - – - – ——————-

پیامک خیانت

- – - – - – - – - – ——————-

 

دیگر بازی بس است !

بیا شمشیرها را کنار بگذاریم ،

دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم

اما …

چرا دست های تو خونیست و پشت من می سوزد ؟ . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس ، ،
برچسب‌ها: