در نیویورک کتابخانه ی کوچکی را در مرکز این شهر تاسیس کرده اند.

مارسلو ارتیروگای و سارا ولنتی معماران ونزوئلایی در نیویورک کتابخانه ی کوچکی را در مرکز این شهر تاسیس کرده اند. کاربران می توانند خودشان از طریق فهرست کتابی را قرض بگیرند و یا آن را با یک دیگر جا به جا کنند.

این کتابخانه دارای یک مخزن پلاستیکی معکوس و یک قاب چوبی زرد رنگ می باشد که در اطراف آن سوراخ هایی تعبیه شده که بازدید کننده می توانند بیرون را هم زیر نظر داشته باشد.

تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک تصاویر دیدنی از stereotank؛ کتابخانه ی کوچک در نیویورک

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خلاقیت ، ،
برچسب‌ها: