عکس های بازیگران در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

عکس های بازیگران در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

عکس های بازیگران در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

امروز کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی با حضور جمعی از بازیگران معروف افتتاح شد.

 

به گزارش تفریحی.کام ، در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های معروف هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به بهنوش بختیاری،  محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و… اشاره کرد.

نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید:«من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم.

در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.» خانم ضیغمی ادامه داد :«فکر می کنم سلامت پوست، مو و بدن در کنار زیبایی مساله مهمی است که باید به آن توجه داشت. ما در این کلینیک بیشتر به مسائل مربوط به سلامت پوست، مو و بدن می پردازیم و همه کارها زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود.»

بازیگر اخراجی ها در پایان می گوید: «متاسفانه برخی موارد بوده که از اسم من برای تبلیغات موسسات و کلینیک های مختلف استفاده شده که هیچ کدام از آن ها مورد تایید من نبوده و کلینیک ما در هیچ یک از شهرهای کشور شعبه ای ندارد.»

تصاویر بازیگران در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی :

 

 سید علی ضیاء در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

سید علی ضیاء در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

کمند امیرسلیمانی در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

کمند امیرسلیمانی در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

دانیال عبادی در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

دانیال عبادی در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

آنا نعمتی در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

آنا نعمتی در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

بهنوش بختیاری در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

بهنوش بختیاری در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

رضا رویگری در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

رضا رویگری در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

محمدرضا شریفی نیا در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی محمدرضا شریفی نیا در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

عکس های بازیگران در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

مراسم افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

مراسم افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

عکس های افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

عکس های افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

عکس افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

عکس های بازیگران در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 

   عکس بازیگران در افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکس بازیگران ، ،
برچسب‌ها: