بيست و يك روش براي گفتن دوستت دارم بدون گفتن حتي يك كلمه

 بيست و يك روش براي گفتن دوستت دارم بدون گفتن حتي يك كلمه 

 

بيست و يك روش براي گفتن دوستت دارم بدون گفتن حتي يك كلمه
 

 
همانطور كه مي دانيد گفتن دوستت دارم براي شما و همچنين براي نامزدتان بسيار اهميت دارد. اما شما نبايد به گفتن دوستت دارم بسنده كنيد. درحقيقت، ابراز علاقه غير كلامي روش بهتري براي جذب كردن مردان است.


مردها تمايل دارند كه دوستت دارم را در كارهايشان ثابت كنند بنابراين براي ابراز احساساتشان كمتر از اين جمله استفاده مي كنند. ما در اينجا شما را با نحوه ابراز علاقه چند نفر آشنا مي كنيم تا ببينيد چگونه مي توانيد علاقه و عشقتان را بدون گفتن يك كلمه به طرف مقابلتان ابراز كنيد.


رمانتيك باشيد
• گاهي اوقات من يك پيام عاشقانه براي همسرم روي ميز صبحانه اش مي نويسم. مخصوصا روز ولنتاين با برش هاي نان روي ميز صبحانه علاقه ام را به او نشان ميدهم. او با ديدن اين پيام عاشقانه لبخندي بر لبانش مي نشيند.

• هرچندوقت يكبار روي يك كارت برايش مي نويسم كه چقدر دوستش دارم و از او تشكر مي كنم كه قبل از اينكه بخوابد آن را بخواند.

• همسر من، گاهي اوقات به ماموريت كاري مي رود و وقتي كه برمي گردد، به او هديه كوچكي مي دهم. هديه را روي ميز آشپزخانه مي گذارم و منتظر مي مانم تا متوجه اش شود. هديه اي كه برايش تهيه مي كنم مي تواند عطر مورد علاقه اش، گل طبيعي، يا حتي يك تكه وسيله زينتي كه خودم درستش كردم باشد.

• من گاهي اوقات نوشته هاي عاشقانه، را در كشوي لباسهاي همسرم مي گذارم. او هرگز نمي تواند پيش بيني كند كه دفعه بعد چه چيزي خواهد ديد. او بعد از ديدن نوشته هاي من آن را بر مي دارد و مي داند كه كار من است.

• من روي آينه براي همسرم مي نويسم دوستت دارم تا هروقت سراغ آينه رفت آن را ببيند.

روابط اجتماعي
زندگي را راحت بگيريد
• شوهر من هر شب خميردندان را روي مسواكم مي ريزد و روي سينك مي گذارد. او بهترين شوهر دنيا است.

• من ليست كانال هاي تلويزيون را به ترتيب علائق شوهرم تنظيم مي كنم. مثلا اول كانالي كه بيشتر فيلم پخش مي كند و سپس كانال ورزشي. چون مي دانم كه او به اين دو شبكه علاقه دارد البته اين موضوع را به او نمي گويم. زماني كه كنترل تلويزيون را دستش گرفت كاملا سورپريز مي شود.

• قبل از اينكه شوهرم سركار برود، ميز صبحانه را آماده مي كند. براي يك مرد، اين واقعا قدم بزرگي است.

• شوهر من هر روز صبح زود بيدار مي شود. با وجود اينكه كارش ساعت 9 شروع مي شود و مي توانيد ديرتر از من بيدار شود اما اينگونه نيست. وقتي كه من آماده شدم، همسرم سه فرزندمان را به سمت ماشينش مي برد تا آنها را برساند. براي من اين كار بهترين روش است كه نشان مي دهد او همه ما را عاشقانه دوست دارد.


قدرداني تان را نشان دهيد
• وقتي كه من و همسرم با دوستانمان بيرون مي رويم من واقعا به خودمان افتخار مي كنم حتي اگر او درمورد چيزهاي كوچكي از من صحبت كند.

• هر روز صبح قبل از اينكه من از خواب بيدار شوم، همسرم دو عدد حوله تميز برايم آماده مي كند تا وقتي كه حمام رفتم حوله ام آماده باشد. يك حوله بزرگ براي بدنم و يك حوله كوچكتر براي موهايم.

با در آغوش گرفتن همسرتان از او تشكر و قدرداني كنيد
اولين اعتراضي كه بيشتر از بقيه از مردان مي شنويم اين است كه آنها مي گويند ما براي كاري كه انجام مي دهيم قدرداني نمي شويم. دفعه بعد كه شوهرتان براي بردن زباله ها به بيرون از خانه رفت براي 30 ثانيه هم كه شده او را در آغوش بگيريد و از او قدرداني كنيد. مردان فوق العاده تحت تاثير اين روش قرار ميگيرند.

• زمستان ها موقع صبح، من ماشين شوهرم را استارت مي زنم تا زماني كه مي خواهد سركار برود ماشينش گرم شده باشد.


نشانه هاي عشق و صميميت را از خودتان به جا بگذاريد
• صفحه موبايل همسرتان را عوض كنيد تا هروقت به گوشي اش نگاه كرد جمله دوستت دارم را بخواند.

• من و همسرم ايميل هاي كوتاهي براي همديگر مي فرستيم تا به همديگر نشان دهيم كه در هر لحظه چه حسي نسبت به يكديگر داريم. يكبار او براي من نوشت: آهنگ يك خواننده مرا ياد تو مي اندازد. حالا هرموقع كه من آن را گوش مي كنم متوجه مي شوم چقدرشوهرم مرا دوست دارد.

• شوهر من ساعت 5:30 صبح بيدار مي شود، اما شب قبل لباسهايش را از داخل كمد و كشويش بيرون مي آورد تا صداي باز و بسته شدن آنها مرا بيدار و اذيت نكند. به نظر شما اين عشق نيست؟!


يك پيام رمزدار بفرستيد
• روي ديوار هال تا ديوار اتاق خواب نوشته اي دنباله دار براي همسرتان بنويسيد.

• هر روز صبح كه شوهرم سر كار مي رود سه بار برايم بوق مي زند. با اين كار به من نشان مي دهد كه دوستت دارم.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها: