4 ماسک برای پوست های چرب

   ماسک برای پوست های چرب 4هفت اشتباهات مهم دختران مجرد چیست؟

 

1- ماسك خيار

يك يا دو خيار را رنده كنيد و به صورت ماسك بر روي پوست صورت خود قرار دهيد و بيست دقيقه بعد آن را با آب يا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاك نماييد. ماسك خيار تأثير زيادي در ايجاد طراوت و شادابي و لطافت پوست دارد.

2- ماسك زرده تخم مرغ

به كساني كه پوست خشك دارند توصيه مي شود كه از اين ماسك استفاده كنند تا پوستشان نرم و لطيف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربي و كلسترول است و چربي پوست را تأمين مي كند. براي تهيه ماسك زرده تخم مرغ كافي است يك زرده تخم مرغ را با چند قطره سركه سيب و چند قطره روغن بادام يا زيتون يا آفتابگردان مخلوط كنيد و به مدت بيست دقيقه روي پوست قرار دهيد. سپس آن را به وسيله ي آب يا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاك كنيد.

 

3- ماسك سيب

يك سيب را پوست بكنيد و آن را نصف كنيد و يك نيمه آن را خرد كنيد و با يك قاشق غذاخوري عسل مخلوط نماييد و خوب هم بزنيد. سپس آن را بر روي صورت و گردن بماليد، آنگاه پوست را با نوك انگشتان ماساژ دهيد. براي اين كار، ماساژ را از پايين گردن شروع كنيد و به طرف بالا بياييد. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعكس ماساژ دهيد. آنگاه با نوك انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامي بزنيد تا جريان خون پوست بيشتر شود.

حال كمي صبر كنيد تا ماسك خشك شود و پس از بيست دقيقه آن را بشوييد. اين ماسك باعث جلوگيري و درمان چروك صورت و سبب طراوت و تقويت پوست مي شود.

4- ماسك سفيده تخم مرغ

سفيده تخم مرغ را با همان مقدار الكل طبي (الكل سفيد) مخلوط كنيد و آن را با نوك انگشتان خود برداريد و روي پوست بگذاريد و ماساژ دهيد. روش ماساژ بايد از پايين به بالا و از سمت راست به چپ و چپ به راست باشد.

سپس كمي صبر كنيد تا ماسك خشك شود و بيست دقيقه بعد بشوييد. اين ماسك نيز براي رفع چين و چروك صورت مناسب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها: