سرار زیبا تر شدن شما آیا می خواهید شفافیت پوستتان بیشتر شده و خوش هیكل تر به نظر بیایید؟ تاجاییكه م

 سرار زیبا تر شدن شما 

آیا می خواهید شفافیت پوستتان بیشتر شده و خوش هیكل تر به نظر بیایید؟ تاجاییكه می توانید از كمر خم شوید همانجا نگه دارید و تا 30 بشمارید! 

- برای از بین بردن سلولیت های پوستتان (چربیهای زیر پوست)، صورت را با لیف یا بروس های مخصوص خوب بمالید. دقت كنید كه حركت دستتان باید از بالا به پایین باشد. برای این منظور دستكشهای مخصوص هم در بازار موجود است، اما با لیف های معمولی هم میتوانید اینكار را بخوبی انجام دهید. سعی كنید هر روز حداقل 5 دقیقه اینكار را تكرار كنید. 

- راهكار دیگر برای رفع سلولیت های پوستی: یك فنجان روغن ذرت را با ½ فنجان آب گریپ فروت و 2 قاشق چایخوری آویشن خشك مخلوط كنید. این ماده را بر روی ران ها و كفل مالیده و خوب ماساژ دهید. با بانداژی پلاستكی آن را ببندید تا از گرمای بدن جدا نشود. برای گرفتن نتیجه ی بیشتر می توانید از بالشتك های حرارتی استفاده كنید و این بالشتك را به مدت 5 دقیقه روی هركدام از این قسمت ها نگاه دارید. 


- كریسكو، كره ی مخصوص تردكننده ی شیرینی، راز بزرگ زنان زیباست. از این ماده می توانید برای پاك كردن آرایش و همچنین به عنوان مرطوب كننده استفاده كنید. در بیمارستان ها هم از این ماده برای درمان اگزما و پسوریازیس استفاده میكنند. 

- تكه های سیب زمینی خام حاوی میزان زیادی پتاسیم هستند و برای برطرف كردن گودی و سیاهی زیر چشم بسیار مناسب اند. 

- برای روشن تر كردن لكه های سفیدی كه با بالا رفتن سن بر روی پوست ایجاد میشود و همچنین لكه هایی كه بر اثر آفتاب ایجاد شده، می توانید آب یك عدد لیمو، یك عدد لیموترش، یك قاشق غذاخوری عسل، و 70 گرم ماست را با هم مخلوط كرده و به آرامی بر روی لكه ها ماساژ دهید. اینكار را حداقل یكبار در هفته تكرار كنید. 

- بهترین حالت دهنده برای مو چیزی نیست جز نرم كننده ی لباس. البته این مایع بسیار قوی است پس یادتان نرود كه قبل از مصرف كمی آن را رقیق كنید. توصیه ی من این است كه ½ فنجان از این مایع را با یك فنجان آب مخلوط كنید. 

- جعفری سرشار از كلروفیل یا سبزینه است. این ماده آنقدر خوشبو است كه ماده ی اساسی در تولید اكثر خنك كننده های دهان می باشد. پس پولتان را دور نریزید، به جای آن همین جعفری ها را به صورت خام استفاده كنید. 

- خودتان براق كننده ی لب بسازید. فقط كافی است كمی از رژ لب های محبوبتان را با وازلین مخلوط كنید. 

- برای بزرگتر و برجسته تر جلوه دادن لب می توانید در میان لب ها از رنگ های قرمز و نارنجی استفاده كنید. 

- برای براق تر كردن سفیده ی چشم، می توانید مداد چشم آبی كمرنگ زیر چشم ها بكشید. سایه های آبی هم اگر به میزان كم زیر چشم استفاه شود اینكار را به خوبی انجام میدهد. 

- هنگام رنگ كردن مو، دقت كنید كه موهایتان را برای حداقل یك روز نشسته باشید. چربی طبیعی مو باعث می شود رنگ مو بهتر درآید. همچنین رنگ مو بر موهایی كه كاملاً خشك نباشد هم بهتر اثر می كند.

- برای برطرف كردن پف و ورم چشمها، یك بسته نخود فرنگی فریز شده زیر چشم ها قرار دهید. 

- برای جلوگیری از چرب شدن مو می توانید در مواقعی كه وقت شامپو كردن ندارید، از نارون كوهی بر ریشه ی موهایتان استفاده كنید. 

- برای از بین بردن شوره ی سر، 30 عدد آسپیرین ساده را در یك شیشه از شامپوی معمول خود حل كنید. و به همان روش قبل بر روی موها استفاده كنید. 

- مانیكور—یك فنجان آب گرم را با آب نصف لیمو مخلوط كنید. 5 دقیقه نوك ناخن ها را در آن نگاه دارید. بعد دست ها را شسته و خشك كنید. پوست لیمو را به پشت و روی ناخن ها مالیده و بعد با یك پارچه ی نرم ناخن ها را مالش دهید تا براق شوند. 

- براق كننده ی ناخنتان را همیشه در یخچال نگهداری كنید تا نرم تر و روانتر بماند. براق كننده ای كه یخ زده باشد هیچوقت جدا نخواهد شد. اگر موقع مصرف احساس كردید كه سخت یا چسبنده شده می توانید آن را در یك ظرف آب جوش قرار دهید و خواهید دید كه مثل روز اولش می شود. 

- پوست های چرب بیشتر از پوست های خشك عطر را نگه می دارند. از اینرو قبل از عطر زدن به خود یك لایه ی نازك وازلین یا ژل پترولیوم روی پوست خود بمالید و بعد عطر بزنید. 

- برای برطرف كردن قرمزی جوش ها، می تواند یك قطره از قطره چشم روی هركدام چكانید. 

- اگر نگران سلولیت هایتان هستید، كمی گرده ی قهوه بر روی قسمت های مورد نظر بمالید. (كافئین یكی از مهمترین مواد تشكیل دهنده ی كرم های سلولیت است). 

- برای بالا بردن میزان PH شامپوی خود، به آن آسپیرین اضافه كنید. 

- به جای سوهان ناخن می توانید از تكه ای كاغذ سمباده بر روی یك وسیله ی بلند و باریك هم استفاده كنید. 

- مالیدن داروهای ضد اسید (ترشی) معده بر روی پوست بسیار بهتر از ماسك های پیلینگ عمل میكند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها: