معرفی چند سایت جالب

از طریق تایپ کردن با دیگران مسابقه دهید!

اگر فکر می کنید سرعت تایپ شما خوب است و می خواهید آن را به رخ دیگران بکشید، سرویسTyperacer مکان مناسبی برای شماست. پس از ورود به این سایت بر روی دکمه Enter Typing Race کلیک کنید تا با دیگران وارد مسابقه تایپ کردن شوید، مسابقه به این صورت است که یک متن آزمایشی در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید بدون غلط آن را تایپ کنید هرچقدر متن را زودتر تایپ و تمام کنید ماشینی که متعلق به شماست در بالای صفحه زودتر از بقیه به خط پایان می رسد. این سرویس دارای امکانات بسیار جالبی می باشد که می تواند به سرعت تایپ کردن شما بسیار کمک کند.

http://play.typeracer.com

 


پایگاهی غنی برای دانلود آیکون

آیکن ها امروزه در طراحی وب و ... بسیار پرکاربرد هستند. اگر به دنبال آیکن خاصی می باشید اما با جستجو در موتورهای جستجوی مختلف به نتیجه ای نمی رسید بهتر است سری بهIconspedia بزنید. این وب سایت دارای یک مرجع خوب و غنی از آیکن است و با جمع آوری و دسته بندی آیکن ها در سایز و گروه های مختلف، پیدا کردن آیکن با اندازه دلخواه را بسیار ساده نموده است.

http://www.iconspedia.com

 


عکس ها را آنلاین به متن تبدیل کنید!

نرم افزارهای OCR یک انتخاب مناسب برای تبدیل نوشته های عکس ها به متن قابل ویرایش است، حال اگر شما نیاز به مکانی دارید که بدون وقت تلف کردن، عکس خخود را به آن تحویل و در نهایت متن آماده را در قالب PDF یا Word را دانلود کنید، Free-online-ocr گزینه مناسبی برای شما می باشد.

http://free-online-ocr.com

 

 

نقاط متقاطر در روى زمین یا Antipodes چه جاهایی هستند؟

نقاط متقاطر در روى زمین یا Antipodes در واقع مکان هایی هستند که در نقاط جغرافیایی مخالف محل قرارگیری شما در طرف دیگر کره زمین قرار دارند، اگر میخواهید بدانید کدام قسمت از سطح زمین در آن طرف کره دقیقاً در مختصات جغرافیایی متضاد با محل سکونت شما قرار دارد می توانید از نقشه بالایی سرویس Antipodemap محل سکونت خود را تعیین کنید تا در نقشه پایینی این مکان را بر روی نقشه مشاهده کنید.

http://www.antipodemap.com

 

 

 

متن مورد نظر را تایپ کنید و بلافاصله لوگو خود را تحویل بگیرید!

با استفاده از این سرویس تنها کاری که لازم است برای ساخت لوگو انجام دهید تایپ نام شرکت، گروه و .... است که می خواهید لوگو را برای آن ایجاد کنید، پس از تایپ نام مورد نظر بلافاصله این سرویس دسته ای از لوگوهای ایجاد شده را به شما نشان می دهد که شما می توانید به دلخواه هر یک از آنها را دانلود یا ویرایش کنید.

 

 

 

http://logotypemaker.com

 


 

منبعی قدرتمند برای دانلود و نصب نرم افزارها

سرویس Allmyapps یک مکان فوق العاده برای دانلود، آپدیت و حتی حذف آخرین ورژن نرم افزارهاست، این سرویس بیش از 8 میلیون نرم افزار دسته بندی شده است که می تواند کامپیوتر شما را در هر زمینه ای غنی سازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها: