متن

 

سالهــــــــــا دویده ام
با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا
دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است
دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد . . .



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت18:42---30 آبان 1391
سلام من یه وبلاگ ساختم که قراره عین انجمن پیش بره خوشحال میشم بیای سر بزنی تازه کارم البته تو این سرویس وبلاگدهی.
قبلا بلاگفا بودم.


هانیه
ساعت18:40---30 آبان 1391
دوست داشتن دل میخواد نه دلیل...
پس دوست دارم بدون دلیل
+به وبلاگم سر بزن
ممنون


هانیه
ساعت18:40---30 آبان 1391
سلام من وبلاگ نقاشی دارم خوشحال میشم سر بزنی.
پس منتظر حضور آتیشیت هستم.


هانیه
ساعت18:31---30 آبان 1391
سلام من وبلاگ نقاشی دارم خوشحال میشم سر بزنی.
پس منتظر حضور آتیشیت هستم.


benyamin
ساعت1:11---16 ارديبهشت 1391
سلام وبت خیلی خیلی خیلی توپه.گل کاشتی.به منم سربزن.منتظرتم.نظر یادت نره

sana
ساعت21:56---9 ارديبهشت 1391
زمان هايي در زندگي وجود دارد



که آدم



فقط دوست دارد



بداند . . .



چرا ؟



سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها: